Dag 11 - Twin Peaks

3 oktober 2013 - Hesperia, California, Verenigde Staten

Aan de meldingen van Buienalarm op mijn tablet te zien is het in Nederland niet zulk goed weer :-) . Eindelijk iets dat hier nog wel mee zit! En dat geschreven hebbend zal het weer wel omslaan. Maar de temperaturen veranderen wel vaak. We maakten vandaag een tussenstop in Hesperia voordat we naar morgen naar de kust gaan. Een studie van deze omgeving leerde dat TwinPeaks in de buurt ligt. We hebben de serie nooit ggevolgd maar dat moet leuk zijn.

Al snel kroop de weg steil omhoog. Hoog in de bergen en in de bossen kwamen we eerst door Crestline. "Wrong turn" gevoelens kwamen daar naar boven. En Twin Peaks was niet veel beter. En de laag hangende bewolking hielp niet mee dit beeld te verbeteren. De temperatuur was veranderd van hoog in de twintig in Las Vegas naar "doe een jas aan" in Twin Peaks. We reden iets verder door en kwamen bij Lake Arrowhead. Een mooi bergmeer. En volledig gericht op snelle watersport. Toine, vergeet Lake Dillon en leg jouw boot hier. We dronken koffie in een restaurant die vol hing met mooie herinneringen. En een saladebar die gemaakt is van een houten boot. De foto's volgen.

Morgen via Hollywood en Santa Monica naar Malibu. Eens zien of dat strand mooier is dan de Maasvlakte :-) .

1. Irma:
    4 oktober 2013
    ga je op sterrenjacht? wie weet wie je daar nog tegenkomt ;-)
  2. Christa:
    8 oktober 2013