Dag 16 - Napa Valley

8 oktober 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag naar Napa Ballet gereden. En om daar te komen moet je over de mogelijk meest beroemde brug ter wereld; de Golden Gate Bridge. Het is wel leuk om over een brug te rijden die al in zoveel films te zien is. En hij zag er best goed uit voor een brug die al zo vaak in films verwoest is :-) .

Daarna doorgereden naar Napa Valley, waar heel veel wijnproducenten zitten en je dus lekker wijn kunt proeven. En overal kan je zo naar binnen. Behalve de wijnboer die wij uitzochten. Daar moest je eerst een afspraak maken. Bleek de nr1 in Napa Valley te zijn :-) . Bij de buurman konden we wel terecht.

Ook nog in een versteend bos geweest. Het zou de gemiddelde bezoeker zeker 40 minuten kosten om de ronde door het bos te doen en wij liepen na een kwartier weer naar buiten. Twintig dollar lichter natuurlijk.

Morgen een beetje dolen door San Francisco. Daarna terug naar huis. We hebben niet alles kunnen doen wat op de planning stond vanwege de shutdown maar een ervaring was het zeker.

Thanx voor het volgen en voor de reacties.

Groet, Marcel en Jeannette

1. Irma:
    9 oktober 2013
    lieve marcel en jet, jammer dat je niet alles hebt kunnen doen maar door je reisverhaal en schitterende fotos hebben wij heerlijk meegenoten met wat je wel hebt kunnen doen. Bedankt, geniet nog even lekker van San fransisco en dan weer veilig naar huis. xxx
  2. René&Jacq:
    9 oktober 2013
    Al met al enorm veel gezien en gedaan en wij hebben ervan mogen mee genieten, bedankt! Goede thuisreis
  3. Yvonne:
    9 oktober 2013
    Het is inderdaad heel jammer dat je niet alles heeft kunnen zien door de shutdown, misschien een rede om nog een keer te gaan ?! ;-) veel plezier in SF wij vonden dat een geweldige stad. Een goeie en veilige terug reis. Onze terug reis is goed verlopen, beetje last van jetlag. Spreken snel af om tijdens een dinertje verhalen en ervaringen te wisselen. Dikke kus Yvonne en Marcel.
  4. Toine & Monique:
    9 oktober 2013
    Hee Luitjes is het nou alweer bijna voorbij...
    Nou frietjes dan maar van het weekend bij jullie?

Hahahaha